.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
26 غریق حاصل بی احتیاطی شناگران در سواحل گیلان

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان گیلان از غرق شدن 26 نفر در دریا، رودخانه و آب بندها از 25 خرداد ماه سال جاری تاکنون در استان خبر داد.

سرهنگ ایزد محسنی با اعلام اینکه این تعداد از 25 خرداد ماه سال جاری تاکنون در آب بندها، رودخانه و دریای استان غرق شده اند، افزود: عدم اجرای توصیه های پلیس و یگان ها، سازمان های امدادی زمینه ساز مرگ این قبیل از افراد شده است.

وی اظهارداشت: رعایت اصول حفاظتی و پذیرش توصیه رمز موفقیت و سلامتی بوده ولی متاسفانه این قبیل از افراد خانواده و دوستان خود را داغدار و خاطره تلخی برای آنان در استفاده غیر صحیح از مواهب الهی در شمال کشور باقی گذاشتند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی گیلان با اعلام اینکه غرق شدگان در دریا خارج از طرح های سالم سازی و در مناطق ممنوعه و پرخطر غرق شدند، گفت: متاسفانه عمده این افراد مطلع از وجود طرح های سالم سازی بوده لیکن عدم پذیرش توصیه های پلیسی و عدم رعایت اصول حفاظتی موجب مرگشان شده است.

وی با بیان اینکه سه نفر از غریق فوق ناشی از شنا در آب بند و رودخانه های استان است، اظهارداشت: خانواده های ساکن در جوار رودخانه ها و آب بند ها باید دقت و نظارت بیشتری روی فرزندانشان داشته باشند.

محسنی با اشاره به اینکه غریق امسال تاکنون نسبت به سال قبل 43 درصد کاهش داشته است، گفت: این کاهش ناشی از رشد فرهنگ مردمی و تلاش پلیس و یگان های امدادی است.

وی در ادامه ضمن تشکر از همکاری خوب مردم، مسافران و ناجیان غریق و همچنین همیاران پلیس ابرازامیدواری کرد: با کنترل بیشتر از سوی اولیاء و پذیرش توصیه های پلیس و یگان های امدادی، غریق در دریا و رودخانه ها بیشتر کاهش می یابد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.054 seconds.